søndag den 10. marts 2013

Min træning #10




Tirsdag: BodyFit
Onsdag: 2*BikeFit
Torsdag: CrossTraining Intro
Fredag: Hviledag
Lørdag: Ca. 50 min. styrketræning + 10 min kondition
Søndag: Hviledag

En rigtig rigtig god træningsuge. Jeg er blevet testet på alle leder og kanter. Har fundet ud af, at jeg virkelig elsker træning som giver mig blodsmag i munden og dirrende ben. Det er så skønt at blive presset til det yderste og have lyst til at give op, men bare blive ved og ved. Nu skal jeg bare have lært at presse mig selv bedre, men kunne mærke til min egentræning i lørdags at det går fremad.

Tirsdag var jeg til den hårdeste BodyFit jeg længe har prøvet, det var helt fantastisk. Derudover var øvelserne noget anderledes end normalt og modullerne var bygget anderledes op. Jeg døde næsten da timen var slut, men på den helt fantastiske måde. Kunne dog godt mærke det var lidt siden jeg sidst har været til BodyFit, for jeg kunne ikke lige øge kiloene så meget som jeg gerne ville.

Mine BikeFit timer onsdag var, som altid, rigtig hårde. Eller de var faktisk endnu hårde og efter timen rystede mine ben så meget, at det tog mig 50 min at komme hjem. Noget der normalt tager maks 20 min fra at holdet slutter. Tror jeg ligenede en fuld person, da jeg kæmpede mig ned af gaden - det har nok ikke været kønt. 

Som jeg nævnte torsdag, så var CrossTraining hårdt, ulideligt men samtidig godt. Min træning lørdag var også rigtig god, jeg bliver bedre og bedre til det med at træne selv. Og tænk jer, jeg stod i centret kl 8 en lørdag morgen, det er faktisk ret vildt for en sovetryne som mig.

Som tidligere skrevet har det været en god uge og jeg glæder mig til næste uge. Hvor den står på 2*CrossTraining Intro, 2*BikeFit og egentræning. Jeg ville dog gerne til BodyFit, men jeg vil jo også til CrossTraining og det er ikke optimalt med hård styrketræning to dage i træk + derudover er 4 gange træning også rigeligt på en uge.

Irriterende at der er så meget man gerne vil...

1 kommentar: