torsdag den 7. marts 2013

Jeg er ikke fan af

Burpees.


Jeg har været til min første CrossTraining i dag. Det var fedt, det var hårdt, det var udfordrende og ret svært. Der var udelukkende fokus på snatch og burpees. Ikke videre sjovt når man virkelig hader burpees, men derudover var det dejligt med tid til at fokusere på teknikken ved snatch (og burpees).

Min 17 min WOD var (jeg valgte begynderen)

20 Burpees
30 Snatch
15 Burpees
30 Snatch
10 Burpees
30 Snatch
5 Burpees.

Og så startede den ellers forfra. 

Jeg har en ide om at jeg ender med at blive ret god til at lave burpees....

2 kommentarer:

  1. Hehe. INGEN kan lide burpees, og hvis de påstår det, lyver de. Jeg har lavet utallige burpees i de sidste par år, og jeg er stadig dårlig til dem.

    Fedt, du kunne lide det. Ret hidsigt at blive kastet ud i en snatch i første time. :)

    SvarSlet
  2. Åh det lyder godt - så er jeg ikke alene. Men også det med teknikken, for jeg kæmpede godt nok med at kunne finde ud af det og jo flere jeg tog, jo mere træt blev jeg og jo svære var det at gøre det ordentligt.

    Jeg kæmpede omend mere med de snatch og lærte det bestemt ikke. Men er da begyndt at forstå teknikken, så regner med lige at tage en tur i centret og øve på dem her i weekenden. Bare hvis jeg skal lave dem igen på mandag.

    SvarSlet