lørdag den 10. august 2013

En lørdag i køkkenet

Eller det var kun ca. 1 time - men jeg fik lavet....

Æggemælk. Tænkte jeg kunne bruge det til min iskaffe og til en mættende morgenmad. Men øhm jeg ved ikke helt, for nøj det smager meget af æg på den der lidt små klamme æggemåde. Jeg er nok egentlig heller ikke den helt store æggespiser (ja, jeg spiser dem, men blommen er altså lidt ulækker). Men nu prøver jeg lige med noget stærkere kaffe i morgen.


Fat bombs.  Første gang jeg så dem tænkte jeg faktisk "det skal jeg ikke, det er jo chokolade". Men nu overvejer jeg at prøve en ny indgangsvinkel til det her sukker halløj. En engangvinkel hvor jeg siger at 85% chokolade er okay. På den måde kan jeg også "forkæle" mig selv lidt uden at jeg absolut skal spise sukker. Jeg tænker, at det at holde sig fra sukker nok ikke er så svært igen, så. Men altså jeg skal jo ikke side og spise 85% chokolade hver dag. Men nu har jeg muligheden.

Jeg har lavet mine Fat Bombs uden sødestoffer og så er de slet ikke nær så fine som dem Xenia har lavet, men de smager godt og det er jo det vigtigste.


Mayo. Mmm jeg kunne spise mayo til alle mine måltider...


Jeg har stegt store mængder bacon og snittet lidt grønt. Så bliver det hurtigt at lave madpakker.


Oopsies. De er bare rigtig gode og jeg kan virkelig godt lide at have sådan en sandwish med til frokost. Så det skal jeg have i næste uge.

1 kommentar: