søndag den 14. juli 2013

Træning #28



Mandag: BikeFit
Onsdag: BikeFit
Søndag: BodyFit

Planen var jo fire gange træning hvor min. 1 skulle være BodyFit, desværre glemte jeg min træningstaske tirsdag og kunne ikke komme til BodyFit, som jeg skulle have været lige efter job. Resten af ugen har mine arbejdstider altså ikke passet med de forskellige hold, så derfor valgte jeg at skifte weekend spinningen ud med en times BodyFit. Så fik jeg da taget hul på at løfte vægte, så SKAL jeg bare afsted igen i næste uge. Basta. 

Det var faktisk et rigtig godt hold i dag, jeg kunne rigtig godt lide instruktøren. Desværre har hun bare ikke andre BodyFit hold - så jeg kan ikke begynde at forfølge hende. Men har også et par andre jeg skal have afprøvet, så det går nok. Synes bare det er så sjældent jeg finder instruktører som har helt samme træningsfilosofi som mig og virkelig formår at få mig til at presse mig lidt eksta. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar