søndag den 28. juli 2013

Min træning #30



Mandag: spinning 
Tirsdag: BodyFit
Onsdag: Spinning
Søndag: BodyFit

En fin træningsuge, jeg blev desværre ramt af en sommerforkølelse, så jeg kom ikke til de tre gange bodyfit jeg havde planlagt, men det går nok. 

Men puha jeg synes det er svært at træne pt., der er jo varmt i centret og timerne er skrækkelig at komme igennnem. Jeg ved ikke helt om det er pga sommeren eller det faktisk er fordi min krop stille og roligt kommer i bedre og bedre form, men jeg har ikke de her "ikke sved" problemer længere, tværtimod. Men det gælder ikke kun til træning, bare en cykeltur til job får mig til at svede som en arbejdshest. Det er altså ikke normalt for min krop.

Der er dog også fordele ved at træne her om sommeren. Der er jo tomt i centret. Holdene er ikke fuldt booket, der findes ikke ventelister og man slipper for at kæmpe om pladsen med sidemanden. Det er fantastisk - mere af det, tak.

Nu skal jeg igang med at planlægge træningen til det næste uge. Det gør jeg altid om søndagen, så har jeg en plan og kan ligeså stille og rolig ændre på den. Men det hjælper meget med at komme afsted når jeg har planen. Næste uge byder dog min. på en ændring - jeg skal ikke til onsdagsspinning. Min instruktør holder ferie, så det fejre jeg med at slæbe min træningsmakker med til BodyFit. Det skal nok blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar