søndag den 21. juli 2013

Min træning #29



Tirsdag: BodyFit
Onsdag: BikeFit
Torsdag: BodyFit
Fredag: BikeFit

Jeg er faktisk godt tilfreds med den her uge. Der er kommet gang i styrketræningen og jeg skal nok snart være tilbage på samme styrke niveau som før. Jeg har planer om 3 gange bodyfit i næste uge, tirsdag, torsdag og søndag. Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg kan glemme hvor fedt det er, at løfte de vægte.

Jeg ved godt, at jeg sikkert kunne få meget mere ud af, at løfte vægte selv. Men jeg kan bare ikke presse mig selv ordentligt og jeg synes det er svært at finde på de øvelser jeg skal lave. Så indtil jeg føler jeg har lidt mere styr på det hele, så holder jeg mig til bodyfit.

Motionen er altså ved at være tilbage på rettte spor. Maden halter tilgengæld gevaldigt, der går lidt for meget tour chokolade, ferie kage, solskins is osv. i den - men nu slutter touren jo i dag og jeg var i byen i går - så det er jo en oplagt dag at starte på en frisk. Jeg ville egentlig gerne træne, men mit hoved er noget tungt...

1 kommentar:

  1. Så længe træningen går i den rigtige retning, så skal maden også nok komme :)

    SvarSlet