torsdag den 4. juli 2013

De der oopsies..

okay, det er jo lige før der går madblog i den i de her dage. 

Men i fredags bagte jeg jo oopsies for første gange og allerede søndag måtte jeg bage endnu en portion. De er simpelthen så hurtigt blevet en stor favorit, de kan jo bruges til alle mulige ting. Et hurtigt måltid inden træning, når blodsukkeret er ustabil ud på eftermiddagen eller man bare trænger til noget aftenkaffe (ved ikke om det skyldes min opvækst i vendsyssel, men jeg har en sær kærlighed for begrebet aftenkaffe - som dog ofte indeholdte noget sødt).

Nå men ud over min fredagsburger har jeg bla. brugt oopsies til flg ting
Mini pizza med tomat, ost, skinke og salat

Sandwish med skinke, salat, bacon, tomat og agurk

Tour snack i form af en BLT med ost

Morgenmad med smør og ost samt avocado

Altså synes jeg mulighederne er store og da jeg havde en madpakke sandwish med var flere kollegaer ret nysgerrige og misundelige. Jeg kan da egentlig godt forstå dem.

Jeg der følger mig på instagram (KathrineG) har jo set de her billeder, jeg skal nok blive bedre til at differentiere en lille smule, så det ikke er kedeligt at følge mig begge steder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar