søndag den 26. maj 2013

Min træning #19 + #20



Uge 19
Mandag: BikeFit
Onsdag: 2*BikeFit

Uge 20
Mandag: BikeFit
Onsdag: 2*BikeFit
Fredag: BikeFit MAX
Søndag: Styrketræning (fokus på Pull up)

Som jeg skrev den anden dag, så kan jeg ikke helt finde motivationen til at træne. Men det er da blevet til 4 gange i den her uge, så det er jo perfekt. Vejret har også været lidt mere efterårsagtigt, så centret var ikke så slemt at opholde sig i.

Udover træningen er det blevet til lidt over 100 km transportcykling - og jeg må indrømme det kan mærkes i mine ben. Så nu har jeg officielt fundet ud af, at jeg virkelig ingen lår muskler har. Det skal der gøres noget ved...

Den her uge blev også ugen hvor jeg gennemførte min første MAX time i BikeFit. Det var selvføgelig hårdere end mine normale Biketimer, men ikke helt så hårdt som frygtet. Så sådan en time kan jeg sagtens klare igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar