søndag den 28. april 2013

Min træning #16


Mandag: BikeFit
Torsdag: BikeFit + styrke

Ja, det er ikke rigtig noget at prale af. Men i morgen starter en ny uge og jeg har planer om at den skal byde på 2*Cross, 4*Bike og 1*Flow. Jeg skal lige have en god uge inden den står på ferie, så når jeg nu har skrevet planerne herinde, så er jeg jo nødt til at komme afsted. 

Jeg har dog ikke været helt ineffektiv de andre dage, lørdag bød eks på 21 km cykling + 6 km gå tur og de andre dage har jeg også været ude at gå. Jeg har bare ikke fået pulsen op i det leje som jeg foretrækker - det positive ved det er, at jeg savner at give den maks gas. Jeg glæder mig til Cross i morgen, men samtidig er jeg ret skræmt. Jeg har ikke lavet en burpee i ca. 3 uger, jeg kunne nemt ende med at kaste op efter den omgang træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar