søndag den 21. april 2013

Min træning #15


Torsdag: BikeFit energy

Det er ikke blevet til meget træning i den her uge, og den time Bike det blev til, burde jeg slet ikke have kørt. Jeg blev nemlig ramt af en ordentlig omgang sygdom tirsdag eftermiddag og jeg er først blevet helt frisk nu. Så ikke videre smart at tage til Bike, men jeg troede jeg var i bedring. Nu har jeg dog lært på den hårde måde, at jeg ikke kan gennemføre en times bike på 2 skiver ristet brød, et halvt æble, en banan og en dåse cola. 

Nu er det næsten blevet til to uger uden træning, så jeg glæder mig til at give den gas fra i morgen. Men først vil jeg tage solbrillerne på og komme ud og nyde den sol, som jeg resten af ugen kun har haft udsigt til fra min seng. 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ubehageligt! Jeg håber at det ikke var alvorligt og at du er ovenpå igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nej, det var ikke så alvorligt, det tog bare noget tid at blive frisk. Men nu er jeg helt klar igen :D

      Slet