mandag den 15. april 2013

Min træning #15




Mandag: Flow yoga
Tirsdag: BodyFit
Onsdag: 2*BikeFit
Tors-søndag: Træningspause men med masser af ture i naturen

Jeps, jeg har hold træningspause (og blogpause). Jeg har nemlig været på familiebesøg i Vendsyssel. Normalt ville jeg (okay, jeg har da gjort det de sidste par gange) tage træningstøj med og give den gas i FW Hjørring. Men altså det gad jeg ikke den her gang. Min krop trængte til en pause, både mit håndled og hofte har skabt sig mere end rigeligt på det seneste. Så nu fik de en pause. 

Det gode er, at jeg har savnet at træne. Savnet det rigtig meget. Så jeg glæder mig til min nye uge starter i morgen. Ikke bare på motionsfronten, men også på madfronten. Men når jeg kun ser mine forældre hver 8-10 uge, så gider jeg altså ikke være fuldstændig fanatisk når jeg besøger dem. Så jeg har både spist popcorn, is, kage, pandekager og chokolade. Tilgengæld har jeg lavet min arm udfordring hver eneste dag og gået lange ture med hunden. Så helt lad har jeg ikke været.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar