tirsdag den 23. april 2013

Kostdagbog #3

Det er meget længe siden jeg sidst har lavet en kostdagbog. Grunden hertil er egentlig meget simpel, jeg fik for ca. 2 måneder siden fikset en tand (eller 3) og har siden haft de vildeste tandsmerter. Så ofte er maden bare blevet skyr fordi alt andet gjorde ondt at spise - men nu har jeg fået fikset tænderne og jeg kan spise helt uden smerter. Åh det er skønt.

Men så er jeg jo også nødt til at lave lidt flere kostdagbøger.

Efter det her indlæg er jeg jo ligeså stille begyndt at indtage lidt flere kalorier - det er faktisk meget dejligt. Jeg har ikke gået rundt og været sulten før, men det kræver ikke helt det samme overblik og fravalg længere. Så det nyder jeg.

I går fik jeg følgende at spise
Morgenmad: Skyr med mango og cashews. Mmmm det smagte virkelig af sommer.

Frokost: En omgang tøm køleskabt. Omelet med kylling, grønt og bacon

Aftensmad: Salat, kylling og humus. 

Det er jo ikke noget videre spændende og inspirerende mad. Men altså jeg ville jo lyve hvis jeg kun viste de spændende og interessante retter frem. De fleste dage spiser jeg ret normalt og ens formet. Men det skal jo også helst gå ret hurtigt når jeg kommer hjem fra træning. Jeg er altid vildt sulten efter min træning og så skal jeg ikke bruge flere timer i køkkenet på at trylle spændende retter frem. Jeg skal bare have noget nemt, sundt og som smager godt.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu ellers det ser ret lækkert ud :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Maria. Det smagte også udemærket, det er nok også mest fordi jeg bare ofte ender med at spise det samme :D

    SvarSlet