tirsdag den 30. april 2013

Aprils træning


Det er ikke blevet videre imponerende men en lille ferie kombineret med en uges sygdom, sætter bare sine spor. Jeg kan slå mig selv oven i hovedet fordi jeg har været doven den sidste uge eller jeg kan glæde mig over, at jeg er kommet afsted og jeg derfor har fat i nogle rigtig god træningsvaner. Jeg vælger det sidste, den første hjælper alligevel ikke. 

Det eneste jeg fortryder er effekten af manglende træning i tre uger. Dagens BodyFit var slem, min krop kunne slet ikke tage de kg jeg kunne før og tanken om en omgang cross gør mig lettere bange. Forhåbentligt går der ikke længe inden jeg igen squater 25 kg og bare føler mig top sej. Maj kan næsten kun blive en god træningsmåned. 

Jeg havde jo faktisk også gang i en masse udfordringer. Blogilates droppede jeg hurtigt, det tog aaalt for langtid. Arm udfordringen opgav jeg efter min sygdomsperiode - det var simpelthen for uoverskueligt at skulle få indhentet alle de manglende dage. Måske jeg også bare skal indse, at jeg ikke dur til hjemmetræning. Jeg får det ikke lavet, i hvertfald ikke faste programmer. Jeg vil gerne lige tage en video eller to et par gange, men så heller ikke mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar