fredag den 15. marts 2013

Paleo tærte


Når jeg færdes på diverse blogs, ser jeg ofte en del opskrifter jeg gerne vil. Sådan havde jeg det, da jeg så den her Paleo tærte hos Modspil. Jeg er dog ikke så god til grøntsagsting, ville gerne, men er bare et kød menneske. Så jeg kom selvfølgelig noget kylling i tærten. 

Jeg har et noget mindre tærtefad end de "normale", men man er vel single og så er de små bare bedre. Så jeg lavede opskriften i noget mindre mængder og så havde jeg ikke kokosolie, så det sprang jeg over. Kom dog lidt mere æg i end jeg skulle, men det giver nok ikke det helt samme resultat. Jeg burde virkelig også købe noget kokosolie...

Smagen i tærten er virkelig god, så jeg kan kun anbefale den. Jeg kan rigtig godt lide, at der bruges kokos i æggemassen. Jeg har virkelig noget med kokos, så hvergang der bruges kokos til en opskrift er jeg klar på at afprøve den. 

Tærten kan dog være lidt besværlig at få ud af formen, men det kan jo skyldes den manglede kokosolie. Og altså at stykkerne ikke er så pæne ødelægger jo ikke den gode smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar