søndag den 17. marts 2013

Min træning #11


Endnu en træningsuge er klaret.

Mandag: CrossTraining
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 2*BikeFit
Torsdag: Hviledag (primært pga jeg var dårlig efter at have fået taget blodprøver)
Fredag: CrossTraining
Lørdag: Hviledag
Søndag: KettleCross

Efter jeg er begyndt til CrossTraining kan jeg godt mærke min krop bliver udsat for et noget større pres, jeg kan simpelthen ikke træne noget hårdt dagen efter og jeg kan ikke tage CrossTraining efter jeg har gennemført 2*BikeFit. Jeg har overvejet at skære en BikeFit time fra, men jeg kan bare så godt lide det timerne gør ved min kondition og fedt om maven - samt benene. Så jeg holder fast i dem.

Tilgengæld har jeg ændret lidt i de dage jeg går til CrossTraining. På den her måde har jeg den hårde træning mandag, onsdag og fredag. Så kan jeg træne flow yoga torsdag og så holde søndag fri til lidt andet træning - hvis jeg da gider. Fire gange træning om ugen er jo egentlig mere end rigeligt.

Flow yoga er noget nyt jeg kommer på programmet. Jeg er nødt til at indse, at min krop simpelthen er så stiv og ubøjelig. Så nu er planen for næste uge at jeg får startet op på det og så kan det være at det bliver nemmere at lave squats, burpees og mange andre øvelser. Jeg tror i hvertfald det kan hjælpe. Jeg er ellers ikke til yoga, men har prøvet flow før og der er noget mere gang i den og jeg følte faktisk jeg fik motion. Så nu prøver jeg igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar