fredag den 22. marts 2013

Fredags motivation




Jeg er begyndt at gemme diverse motivationsbilleder, så jeg kan bruge dem som baggrund på min computer og telefon. Det giver bare lidt ekstra fokus på hvorfor det er, at jeg ikke må spise sukker når jeg går kold efter en dag foran computeren eller hvorfor det lige er at jeg skal ned og lave burpees i eftermiddag.

Pt. er det dem her jeg skifter i mellem og jeg glæder mig til, at teksten på det første billed er rigtig. Altså en dag må det da blive overskueligt at skulle lave fem burpees, jeg har nemlig stadig ikke opbygget et kærlighedsforhold til dem. Tværtimod. Men altså mit første mål er også bare at kunne lave dem sådan helt helt rigtigt.

Nu mangler jeg dog mere motivation til at trave flere gange fra femte sal og ned i vaskekælderen. Vægttab og masser af træning er bare ikke smart når man hader at vaske tøj...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar