søndag den 24. februar 2013

Min træning #8


Mandag: BikeFit
Tirsdag: Puls/styrke

Ikke nok med at min træningsmotivation forsvinder, så er jeg simpelthen så "heldig" at jeg får en skade i min hofte. Skal jeg være helt ærlig, så kunne jeg godt mærke det efter BikeFit onsdag i forrige uge, det drillede lidt. Men så gik det over, i hvertfald indtil tirsdag i den her uge. Efter puls/styrke var jeg mere end død og sad i min stue og prøvede at overleve. Da jeg så ville rejse mig, gjorde det meget meget ondt i min hofte og jeg kunne knap nok gå. 

Onsdag gjorde det endnu mere ondt og torsdag forsatte det. Der var ingen tvivl om at jeg ikke skulle træne, turen ned og op af trapperne fra femte frembragte tåre i mine øjne og halten. Det var lidt hårdt at indse at der skulle en pause til. ØV, sådan lige samtidig med den manglende motivation for at træne. 

Jeg prøver dog at tænke på at jeg faktisk glæder mig til at skulle træne og jeg tæller dagene til at jeg kan komme afsted igen. I dag har jeg næsten ingen smerter haft, så jeg håber jeg kan komme til BikeFit på onsdag. Åh jeg trænger til at give den maks gas. Min opstart til CrossTraining er derfor udsat til næste mandag, men det er nok ikke lige med sådan en skade at jeg skal begynde til det. 

Næste uge bliver derfor også med et ret begrænset træningsprogram. Der er planer om BikeFit og Zumba. Stille og roligt, jeg er nødt til at tage det alvorligt, så jeg ikke ender med en permanent skade i min hofte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar