torsdag den 7. februar 2013

Min træning #5


Jeg har været syg siden lørdag, så derfor kommer indlægget lige lidt senere end det plejer. Sygdommen havde jo ikke rigtig betydning for sidste uges træning, så jeg fik gennemført flg.

Mandag: 2*BikeFit
Tirsdag: BodyFit + Zumba
Onsdag: 2*BikeFit
Torsdag: Hviledag
Fredag: 1*BikeFit
Lørdag: Styrketræning
søndag: Hviledag (var syg)

Ugen adskiller sig faktisk lidt fra de forrige uger. Jeg hoppede over en omgang BodyFit torsdag, da min krop var helt smadret og jeg havde en styrke aftale lørdag. Jeg prioriterede at være lidt mere klar til den omgang, hvilket nok var meget fornuftigt. Det var hård træning. Min veninde havde lovet at give mig et lille indblik i hvordan hun løfter vægte, så jeg selv kan komme igang med noget egentræning. Jeg blev udfordret til det yderste da jeg fx. bænkpressede 25 kg (med 5 rep.) og squatede 20 kg (med 10 rep.). For mange er det jo virkelig lave tal, men for mig som først begyndte til BodyFit i januar er det altså ret vildt. Nu skal jeg bare turde at gå ind i styrkeområdet alene - det er som om det kun er mænd der leger inde i frivægte rummet - og de virker lidt farlige.

Mandag skiftede jeg de vanlige rammer i BikeFit lokalet ud med et nyt lokale. Jeg synes lidt jeg trænger til at blive presset af nogle andre instruktører, så var egentlig godt tilfreds efter de to mandags timer. Så glæder mig til at se om jeg kan opnå samme tilfredsstillelse næste mandag.

Hvis der er nogle læsere der går til BikeFit i FW Forum, Jagtvej, Nordre Fasanvej eller Fr.berg svømmehal (evt. på Lygten). Så modtager jeg gerne tips til gode instruktører. Synes jeg mangler at blive presset lidt mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar