tirsdag den 16. oktober 2012

På fire uger

Har jeg formådet at tabe 4,7 kg og ikke mindre end 48,5 cm fordelt rundt på kroppen.

Det er rimelig vildt og når jeg holder de her to billeder op mod hinanden kan jeg godt se en lille forskel. Det er dejligt. Men den største forskel er helt klart oppe i mit eget hoved. Jeg har fået så meget mere energi, er blevet gladere og har mere overskud. Det er SÅ dejligt.

Især er jeg glad for, at dellen lige under navlen er blevet 10,5 cm. mindre. Det gør livet noget sjovere. 

Jeg har prøvet at tabe mig mange mange gange. Og jeg kan sagtens, det er ikke særlig svært. Mit problem er at holde det og ikke miste motivationen. Jeg ved ikke helt hvad der er anderledes den hergang, men noget er i hvertfald. Jeg er mere afslappet med det hele. Spiser det jeg har lyst til (altså pånær de søde sager) og dyrker motion fordi jeg har lyst til det. Tidligere har jeg sat alle mulige umulige mål op for mig selv. Træn 5 gange om ugen, spis ingen kulhydrater, ingen slik, drik 3 liter vand om dagen, spis PCOS mad, drik ikke alkohol, begynd at løb. Åh ja, sådan var det hele vejen. Måske ikke så mærkeligt jeg failede efter første uger og så opgav. 

Generelt spiser jeg ret sundt til mine hovedmåltider. Jeg spiser bare meget meget dårligt mad imellem måltiderne og får ikke trænet. Så det eneste jeg i princippet har gjort er at skære de slemme mellemmåltider fra og så træne noget mere. Det er små ændringer, men for første gang nogensinde synes jeg faktisk ikke det er en straf at være sund, det er skønt.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot, tillykke med de mange tabte centimeter, for det er dem der tæller i tøjstørrelserne.

    SvarSlet
  2. Tak I to. Jeg føler nærmest jeg kan gå på vandet :D

    SvarSlet