søndag den 25. marts 2012

Søndag morgen




Jeg brugte min søndag morgen på at bage de her proteinpandekager  eller vafler er det jo egentlig, men jeg har ikke et vaffeljern, så det måtte blive pandekager. Jeg var ellers ved at opgive flere gange, men efter at dejen blev tilsat lidt mere mælk og dermed blev noget nemmere at arbejde med, så gik det overraskende godt. Smagen er der i hverfald intet i vejen med, og om jeg måske har pisket mine hvider for stive ved jeg ikke. Men jeg kan sagtens finde på at bage dem igen.

De blev serveret sammen med fromage frais rørt op med vaniliepulver (fra Urtekram) og lidt frugter og mandler samt lakridste. Det var i hverfald en skøn skøn morgenmad. 

1 kommentar:

  1. Mmh, det ser så lækkert ud! Der er intet der slår pandekager om morgenen :D


    http://fashionbystefanie.blogspot.dk/

    SvarSlet