mandag den 16. januar 2012

Rundt om søerne







Et af mine yndlingssteder i København er altså søerne. Det er så utroligt, hvordan sådan et sted midt i byen kan være så stille og fredfyldt. Jeg er blevet ret glad for lige at smutte rundt om dem. Især på de meget kolde og solrige vinterdage vi har været så heldige at have den sidste uges tid. Det er smukt, og det er ren terapi for sjælen. Derudover tænker jeg bare ekstremt meget når jeg går. Fremtiden bliver vendt og beslutninger bliver truffet - og andre kasseret. Gåture er altså både godt for sjælen og ikke mindst vægten.

2 kommentarer:

  1. Sikke smukke billeder, du har taget.

    Og jeg er helt enig, en gåtur er ren terapi, og jeg er efterhånden afhængig af en daglig gåtur.

    SvarSlet
  2. Tak, Anette. Det var sødt sagt :D

    SvarSlet