søndag den 11. september 2011

Morgenmad




Lidt billeder af min morgenmad fra de sidste par dage. Som tidligere nævnt er jeg virkelig et vanemenneske. Skyr, lidt frugt og så nødde crunch . Meget simpelt og med et indtag omkring ca. 250 kcal. Lidt afhængig af hvilken frugt jeg vælger at spise. 

Jeg har igennem en længere periode virkelig kæmpet med at få spist min morgenmad. Ikke fordi jeg ikke er sulten, men mere fordi jeg hellere vil sove længe. Jeg ved dog udemærket godt hvor vigtig min morgenmad er, for de dage hvor jeg faktisk får spist, så spiser jeg oftere rigtigt resten af dagen. 

Jeg håber, at jeg ligeså stille og roligt kan blive et morgenmads menneske. For faktisk er det jo lidt hyggeligt lige at sidde og spise den skål morgenmad så læge jeg tjekker internettet. 

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud - det skal ikke så meget til, men det giver en god start på dagen og mere energi på længere sigt.

    /Lise

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud! Alt med frugt synes jeg er et godt alternativ...

    SvarSlet
  3. Nogen gange, hvis jeg ved der er købt frisk frugt, æg ect så kan jeg slet ikke vente med at stå op og spise morgenmad, og så er der dage som i dag... hvor jeg næsten ikke orker det -måske fordi der kun er et stykke tørt knækbrød i skabet :-(

    SvarSlet
  4. Mange tak allesammen. Det er utrolig så lidt der skal til før, at morgenmaden faktisk er et godt måltid :D

    SvarSlet